هیروی مارسی

از قهرمان جدید بازی Dota 2 با انتشار تریلری رونمایی شد

بدون پاسخ/5

خصیت Marci در The International 2021 به عنوان قهرمان بعدی که به Dota 2 می‌آید، معرفی شد و حالا تریلر جدیدی از حضور او در این بازی منتشر شده است.

این که آیا شخصیت‌های اسپین‌آف انیمه‌ای بازی Dota 2 یعنی Dota Dragon blood به آن اضافه خواهند شد یا خیر، سوال بسیاری از طرفداران بود و اکنون با معرفی Marci که در این انیمه حضور داشت، علاقه‌مندان این سری به پاسخ خود رسیده‌اند.

شخصیت Marci در واقع همراه Mirana است و چیزی بین خدمتکار و دوست برای او به حساب می‌آید. Marci به ندرت چیزی می‌گوید یا حداقل هرگز چیزی را با صدای بلند نمی‌گوید و بیشتر برقراری ارتباط با علائم را به صحبت ترجیح می‌دهد. در حالی که Marci در ابتدا تنها به عنوان یک دوست بسیار مهربان به نظر می‌رسید، بعداً قدرت زیاد و پنهان خود را در نبردهای غیر مسلح نشان داد. قدرت باورنکردنی او در انیمه، هم به عنوان یک شوخی و هم به طور جدی و کشنده، به نمایش در می‌آید.

احتمالاً Marci اولین گزینه‌ای نیست که گیمرها حدس می‌زدند به بازی اضافه شود، چرا که شخصیت Fymryn هم برجسته‌تر و هم به وضوح به عنوان یک قهرمان Moba مناسب‌تر است. با این وجود، Marci نیز شخصیت محبوبیست و بعید است که حضور او کسی را ناراحت کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد توانایی‌های Marci وجود ندارد، اما طبق تریلر، Marci “در پاییز امسال به مبارزه می پیوندد.”